Často kladené otázky

Co je co?

Co jsou práce menšího rozsahu?

Práce menšího rozsahu jsou práce na vašem webu, které nepřesáhnou 30 minut. Jakmile zadáte svůj požadavek tak ho vyhodnotíme a sdělíme vám, zda se podle našeho názoru jedná či nejedná o práci menšího rozsahu.

Pokud ano, tak již dál nic neřešíte. Oznámíme vám jen její dokončení.

Pokud je podle našeho názoru práce náročnější, informujeme vás o tom s vyladíme další postup.

Co když se práce menšího rozsahu protáhne přes 30 minut?

Nic se neděje, dokončíme jí a vy nic neplatíte. To, že jí vyhodnotíme špatně je naše chyba a náklady na provedení práce neseme my.

Co spadá pod práce menšího rozsahu?

To může být u každého webu jiné. Nejde to říci nějak univerzálně. V zásadě může jít například o

  • úpravu a instalaci pluginu
  • lokalizaci pluginu či šablony
  • instalaci šablony
  • úprava obsahu
  • apod.
Jak je počítán interval prací menšího rozsahu?

Interval prací je počítán průběžně. Pokud jsou součástí plánu např. 3 týdně, pak tento týden počítáme od zadání první práce.

Pokud například zadáte první práci v úterý, můžete další dvě zadat kdykoli až do dalšího pondělí.

Zásadou je jen to, že dokud není dokončena jedna práce, není možné zadat další práci menšího rozsahu a nebo takovou, který by byla ve výsledku rozdělením jedné větší práce na díly.

Jak?

Jaké potřebujete přístupové údaje. K webu a nebo i k hostingu?

Pokud je WordPress instalován správně a na správně konfigurovaném serveru, stačí nám jen přístupové údaje k administraci webu. Jedinou podmínkou je, že uživatelský účet, který nám vyhradíte, musí mít práva administrátora.

Jak funguje reakční doba?

Po zadání vašeho požadavku reagujeme na váš v čase uvedeném u jednotlivých plánů. Uvedená doba platí, pokud svůj požadavek vložíte v následující době:

  • pro plán Lite v pracovní dny 10 – 18 hod
  • pro plány Standard a Profi pak kdykoli v době 10 – 18 hod. Pro tyto dva plány je možné vložit požadavek i v době 18 – 10 hod s tím, že reakční doba je v takovém případě dvojnásobná.
Jak probíhá monitoring webu?

Instalujeme několik doplňků k vašemu webu. Jeden je instalován přímo na webu a monitoruje bezpečnost webu a zároveň funguje jako firewall s učící schopností. Tento doplněk jsme si speciálně upravili pro naše potřeby.

Zároveň aktivujeme externí monitoring webu, takže například víme o výpadku webu mnohdy dříve než váš hosting.

Provádíte aktualizace ihned po jejich zveřejnění?

Ne. Vždy je lepší při nové aktualizaci počkat, ideálně týden, než jsou jasné globální reakce na aktualizaci. V minulosti proběhly i takové aktualizace, které se musely následně opravovat. Vždy proto čekáme, abychom si byli jisti, že instalujeme jen ověřenou aktualizaci.

Faktury, časy…

Vystavíte mi fakturu? Kdy?

Fakturu samozřejmě vystavíme podle fakturačních údajů které zadáte v objednávce (nejsme plátci DPH). Při ní vám vystavíme zálohovou fakturu a po její úhradě vám zašleme fakturu zúčtovací.

Před koncem předplaceného období vám v předstihu (2 – 3 týdny) vystavíme zálohovou fakturu na další období.

Mohu změnit předplacený plán?

Ano. Při vystavení zálohové faktury na další období jí neplaťte a kontaktujte nás s příslušným požadavkem na naší adrese kontakt@wphelp.cz.

Nepotřebuju službu už dál využívat. Jak na to?

Jednoduše ignorujte zálohovou fakturu na další období. Po uplynutí předplaceného období a neuhrazení platby na nové období bude služba automaticky zrušena.

Chci službu předčasně ukončit. Vrátíte mi peníze?

Oproti konkurenci ano. Nicméně v tomto případě potřebujeme písemnou výpověď zaslanou doporučeným dopisem na naší fakturační adresu. Tímto dopisem totiž dokládáme správci daně naší zpětnou platbu vám.

Vracíme poměrnou částku s tím, že jde o částku za každý nezapočatý měsíc odběru služby.

Nenašli jste zde odpověď na svou otázku? Napište nám a odpovíme vám v co nejkratší době.